×

Informujemy, że trwa nabór zimowy na rok akademicki 2023/2024.

Rekrutacja trwa do 29.02.2024.

Osoby prowadzące zajęcia na studiach podyplomowych w roku akademickim 2021/2022

1. Aspekty skutecznego zarządzania w gastronomii i hotelarstwie
Dorota Kubiaczyk  

Pierwsze doświadczenia zdobywała podczas nauki w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Pierwsza praca to stanowisko recepcjonistki w Ośrodku Wypoczynkowym, potem w Hotelu, a następnie z-ca kierownika hotelu Vivaldi w Poznaniu. Pierwsze duże wezwanie: uruchamianie i wprowadzanie na rynek trzygwiazdkowego Hotelu Lake w Dymaczewie k./Poznania. Tam na stanowisku dyrektora pracowała 3 lata. Od 2003 do 2009 roku na stanowisku dyrektora hotelu prowadziła hotel Crown Piast w Krakowie. Hotel przeszedł za jej kadencji remont i zmianę kategoryzacji z trzech gwiazdek na cztery, a w następnym etapie w 2005 roku na 5 gwiazdek. Po powrocie z Krakowa zarządzała Hotelem 500 w Tarnowie Podgórnym, pracowała także dla całej sieci Hoteli 500 w następnych latach włącznie w uruchamianiem i wprowadzaniem na rynek Hotelu Czarny Potok, w Krynicy Górskiej. Prowadząc swoją restaurację w Poznaniu w latach 2011 do 2017, prowadziła również Doradztwo Hotelowe i doradzała w zarządzaniu hotelami, a zwłaszcza działem gastronomii w takich hotelach jak Blow Up Hall w Poznaniu, Hotel I Rezydencja Solei w Poznaniu i w Strzeszynie pod Poznaniem, Hotel Bartis w Bartoszycach na Mazurach. Podczas swojej kariery zawodowej przez pewien czas zarządzała też dużym cateringiem na 4000 osób. Hotelarstwo i gastronomia to jej hobby. W wolnych chwilach pisze artykuły do Świata Hoteli (jeden z artykułów przesyłam w drugim emailu w załączniku).

2. Marketing w obiektach hotelarskich 
Tomasz Chojnacki

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 15 lat w branży interaktywnej, od 10 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 850 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w Internecie.

3. Organizacja żywienia 
Mariusz Czyż –
...................

4. Podstawy dietetyki 
Maria Chrobot

Absolwentka studiów licencjackich i magisterskich na kierunku Dietetyka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Specjalizuje się w dietetyce klinicznej, w szczególności w dietozależnych chorobach cywilizacyjnych, np. otyłość, choroby układu krążenia, cukrzyca typu 2, zaburzenia lipidowe, a także choroby przewodu pokarmowego. Interesuje się dietetyką sportową, czyli wpływem diety i sposobu żywienia na wydolność, formę fizyczną, kondycję i wytrzymałość osób aktywnych fizycznie. Do obszaru jej zainteresowań należy także psychodietetyka - dziedzina łącząca wiedzę medyczną dotyczącą diet i zdrowia z wiedzą psychologiczną.
Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy na Oddziale Chorób Zakaźnych i Neurologii oraz Oddziale Neurologicznym Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, gdzie miała kontakt z pacjentami z chorobami neurologicznymi, np. mózgowe porażenie dziecięce, padaczka i zaburzeniami neurorozwojowymi, np. autyzm, ADHD.
W pracy z pacjentem zwraca szczególną uwagę na kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych, właściwe podejście do diety oraz edukację żywieniową. Regularnie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w konferencjach naukowych, wykładach i szkoleniach. https://www.dietetykmariachrobot.com/


5. Bezpieczeństwo przechowywania żywności 
Elżbieta Lehmann

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, prowadzi własną działalność gospodarczą, posiada wieloletnie doświadczenie pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz posiada uprawnienia audytora wewnętrznego systemu zarządzania bhp. Posiada również wiedzę i doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia.

6. Współczesne hotelarstwo i gastronomia 
Jolanta Ołdakowska 

Absolwentka  studiów licencjackich i magisterskich, które ukończyła z wyróżnieniem w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Jeszcze do niedawna kierownik Służby Pięter w Hotelu DeSilva Premium Poznań, obecnie Dyrektor tego hotelu. Osoba niezwykle kreatywna, ambitna, chętnie dzieląca się swoją bogatą wiedzą z zakresu prowadzenia obiektu hotelowego we współczesnych warunkach gospodarczych.