Zarządzanie i marketing w hotelarstwie, gastronomii, turystyce i rekreacji
(tryb stacjonarny, niestacjonarny)
Na specjalności zarządzanie i marketing w hotelarstwie, gastronomii, turystyce i rekreacji realizowane są przedmioty związane z szeroko pojętą ekonomią i ekonomiką oraz organizacją, zarządzaniem i marketingiem w hotelarstwie, gastronomii, turystyce i rekreacji. Celem prowadzenia nauk ekonomicznych jest zapoznanie studentów ze zjawiskami mikroekonomicznymi i makroekonomicznymi, których znajomość będzie im niezbędna zarówno podczas studiów jak i w przyszłym życiu zawodowym. Absolwenci tego kierunku będą przygotowani do objęcia stanowisk kierowniczych oraz managerskich we wszystkich typach obiektów hotelarsko – gastronomicznych.
Wybierz specjalność zarządzanie i marketing w hotelarstwie, gastronomii, turystyce i rekreacji jeśli chcesz zarządzać obiektami konferencyjnymi, hotelowymi, gastronomicznymi lub turystyczno-rekreacyjnymi, zarządzać ruchem transportowym, odpowiadać za działania marketingowe w tych obszarach.
Na tej specjalności nauczysz się:
- zarządzania strategicznego obiektami i jakością obsługi
- analizowania sytuacji ekonomiczno-finansowej i opracowania biznesplanu
- projektowania kampanii reklamowych i analizy ich efektywności
- planowania badań marketingowych
- prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (public relations)
- analizowania trendów w obszarze organizacji i zarządzania
Specjalność dostępna jest na studiach: I stopnia, tryb stacjonarny, I stopnia, tryb niestacjonarny II stopnia, tryb stacjonarny II stopnia, tryb niestacjonarny.